Avoimet työpaikat

Osaksi Visit Espoo -tiimiä
Meillä työskentelee joukko intohimoisia matkailu-, kokous- ja kongressialan ammattilaisia, markkinoinnin ja viestinnän osaajia sekä hankeasiantuntijoita. Tarjoamme vuoden ympäri harjoittelupaikkoja korkeakouluopiskeiljoille ja aina aika ajoin haussa on myös uusia tiiminjäseniä!
Tutustu VIst Espoon toimintaan
Haemme työharjoittelijoita
Tarjoamme ympäri vuoden työharjoittelupaikkoja matkailualan opiskelijoille. Työharjoittelu meillä tarjoaa tilaisuuden tutustua kokous- ja kongressialan sekä vapaa-ajan matkailun monipuolisiin työtehtäviin. Meillä pääset hankkimaan arvokasta työkokemusta, luomaan verkostoja ja tutustumaan alamme tarjoamiin mahdollisuuksiin.
Haemme työharjoittelijoita pääsääntöisesti vähintään kolmen kuukauden jaksoihin, mutta myös pidemmät harjoittelut ovat mahdollisia.
Työtehtäviin kuuluu
- Espoon matkailumaailmaan tutustuminen
- Matkailuneuvonta
- Markkinointiviestinnän avustavat tehtävät
- visitespoo.fi -verkkosivuston sisällöntuotanto
- Sosiaalisen median kanavien sisällöntuotanto
- Visit Espoon tapahtumiin osallistuminen sekä järjestelyissä avustaminen
- Kokous- ja kongressitilastointi
Harjoittelijalta toivomme sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa sekä kiinnostusta matkailumarkkinointiin.
Lopullinen tehtäväkokonaisuus muodostuu harjoittelun aikana. Kaikkiin työtehtäviin annetaan tarvittava perehdytys.
Työharjoittelun tulee olla opintoihin liittyvää ja sen tulee kartuttaa opintopisteitä. Harjoittelun ajalta emme maksa palkkaa, harjoitteluun sisältyy lounasetu.
Lisätiedot ja harjoitteluhakemukset CV:n kera:
Miikka Valo, Director, Conventions & Tourism
miikka.valo@espoo.fi
043 824 6038
Harjoittelijoiden kokemuksia
Hilma Rissanen, Laurea-ammattikorkeakoulu. Työharjoittelu 11/2021-1/2022
”Työharjoittelu Visit Espoolla oli varsin positiivinen kokemus.Sain harjoittelun aikana kokonaisvaltaisen katsauksen koko organisaation toiminnasta, ja pääsin työskentelemään etenkin Visit Espoon somekanavien sisällöntuotantoon sekä verkkosivujen markkinointiviestintään keskittyvien työtehtävien parissa. Eri somekanavien, kuten Instagramin ja Twitterin sisällöntuotannossa pääsee käyttämään luovuutta, esimerkiksi suunnitellessa Instagram-julkaisun tekstiä ja visuaalista ilmettä. Kokemukset tällaisista työtehtävistä ovat varmasti hyödyllisiä myös tulevaisuutta ajatellen, sillä useissa yrityksissä ja organisaatioissa tullaan varmasti työskentelemään entistä enemmän digitaalisen markkinoinnin parissa.
Voin suositella työharjoittelua Visit Espoolla kaikille matkailualan opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneet etenkin markkinointiin liittyvistä työtehtävistä.”